Ruby Dixon - Ice Planet Barbarians

 Ruby Dixon - Ice Planet Barbarians 

,,ʙáʀʜᴏᴠá ᴍᴇɢʏ, éɴ ʙᴏʟᴅᴏɢᴀɴ ᴋöᴠᴇᴛᴇᴍ. ő ᴀ sᴢíᴠᴇᴍ, ᴀ ʟᴇʟᴋᴇᴍ. ᴠᴇʟᴇ ʀᴇᴢᴏɴáʟᴏᴋ. ᴀ ᴛáʀsᴀᴍ.“


Fülszöveg: 

Nem ​evilági, csodálatos szerelmi történet egy földi asszony, Georgie Carruthers és Vektal, egy másik bolygó földönkívüli lakója között.

Azt hihetnénk, hogy nem történhet velünk rosszabb, mint ha elrabolnak minket a földönkívüliek. Mekkora tévedés! A földönkívülieknek ugyanis meghibásodik az űrhajója, és kiteszik a földi nőkből álló szállítmányukat – köztük engem is – egy jégbolygón.

Mivel semmi sem készít fel minket, hogy egy jeges pusztaságban életben maradjunk, és mivel nem hivatalosan engem tekintenek a többiek a vezetőjüknek, elindulok a hóban, hogy segítséget keressek.

És találok is! Egy nagydarab, kék szarvú földönkívüli mutatkozik be, méghozzá…elég elképesztő módon. Vektal kijelenti, hogy a párja, a választott nősténye vagyok, és miattam dorombol a mellkasa. Segít majd, hogy én és a népem életben maradjunk, de ez újabb problémát szül.

Ha segít, hogy ezt túléljük, nem biztos, hogy utána elenged innen…

A nemzetközi könyvszenzáció, mely a TikTok-on vált világőrületté, egyszerre kedves és szexi románc, és közben egy letehetetlenül izgalmas túlélő sztori.



Értékelésem:

Hazugság lenne azt állítanom, hogy nem volt első nekifutásra megdöbbentő ez a történet, hisz sosem olvastam még csak ehhez hasonlót sem. Viszont minél jobban elmélyültem ezeknek a különös lényeknek a világában, annál inkább döbbentem rá, hogy mennyire különleges ez a regény.

Eleinte különös volt megszokni, hogy nem a megszokott démon, vámpír, farkas vagy egyéb különleges lény a főszereplő, hanem egy KÉK földönkívüli, de attól, hogy ez nem a megszokott, még nem kell, hogy rossz legyen. Szép lassan engedtem a csábításnak, hogy hagytam , hogy Vektal elrabolja az én szívemet is.

Georgie egy igazán belevaló lány, aki küzd az életben maradásért, és a társaiért, akiket vele együtt raboltak el a kicsi zöld földönkívüliek, azért, hogy eladhassák őket. Ellenben egy meghibásodás miatt, otthagyják őket egy ismeretlen hó fedte bolygón.
Georgie túlélési ösztöneinek köszönhetően menekül meg mindenki, vagyis majdnem mindenki. Viszont az ismeretlen bolygó nem kevés ismeretlen dolgot rejt.
Ebben a részben túl sok mindent nem tudunk meg a zöld kicsi földönkívüliekről, vagy céljukról, de biztos vagyok benne, hogy a folytatás tartogat még nem várt fordulatokat.

A történet első pár fejezeténél féltem, hogy nem fog tetszeni, az amit olvasni fogok. Hirtelen vagyunk benne a történésekben és nem igazán tudtam, hova vagy merre tartunk , ellenben amikor Vektal is színre lép, minden megváltozik.


Ez a regény, egy igazán izgalmas, édes és végtelenül aranyos történet, nem kevés erotikus jelenettel, ami azt hittem morbid lesz, de nem is tévedhettem volna nagyobbat.
Bár minden férfi így imádná a választottja minden porcikáját. Vektal-t receptre kellene felírni! Én tuti akarnék egy ilyen kék melákot magamnak itthonra.

Fura egy ember , kék földönkívüli közösülése, szerelme, párosodása?
Igen, de semmivel nem különösebb, bármely természet feletti lénynél.
Szerettem a történet felépítését, a humorát , a különböző nyelvekből adódó félreértéseket, szóváltásokat. A bolygó felépítését, az életforma egy más megközelítését.
Sokaknak nem fog tetszeni, Vektal birtokló és túlféltő személyisége, de hölgyeim, ne felejtsük el, hogy egy lakatlan bolygón élnek, ahol magukról gondoskodnak és az önfenntartásról is, nyilván sok mindenben egy ősemberre hasonlít, hisz náluk nincs civilizáció.
Én viszont pont ezt szerettem benne a legjobban. Mindent megtett Georgie-ért és ez igazán szívmelengető!

Liz karaktere is igazán felkeltette az érdeklődésem, tűkön ülve várom, hogy az ő sztoriját is olvashassam, biztos vagyok benne, hogy roppant szórakoztató lesz, hisz már ebben a kötetben is igencsak éles volt a nyelve , ami kifejezetten vicces volt.



Kedvenc idézeteim: 

,,Mostantól, míg a lelkem el nem költözik a holdra, nem létezik számomra más, csak ő."


,,Bárhová megy, én boldogan követem. Ő a szívem, a lelkem. Vele rezonálok. A társam."


,,– Ugyan! Egy dán dog is teherbe tud ejteni egy csivavát! – mutat rá Liz.
– Találgass, melyik vagy!"


,,Ha ő velem van, minden más lényegtelen."


,,Nem olyan vészes, ha egy termetes, szexi barbár lesi az ember minden kívánságát."



 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Lauren Layne Walk ​of Shame – Egy házban az ellenséggel

Lucy Score - Amit sosem fedünk fel

Elle Kennedy - The Legacy - Az örökség